Online zelf regelen
Ik zoek

Contact met de Bezorgservice
Geef online of telefonisch uw bezorgmelding doorOnline:
Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.
Telefonisch:
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 599. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Klantenservice
Telefoonnummer: 088 – 0561 588Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons
Wijzigingen in uw gegevens kunt u eenvoudig online doorgeven via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.
Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.
Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088 – 0561 588
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30-21.00 uur* en op zaterdagen van 08.30 tot 13.00 uur.
*De Klantenservice is op werkdagen het beste te bereiken na 14:00 uur.
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen met antwoorden? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2-5 werkdagen antwoord.