Bezorging van
uw krant

Vakantieplannen? Maak gebruik van de vakantieservice! Zo voorkomt u een overvolle brievenbus bij thuiskomst.

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends al voor u klaar. 

Bezorgklacht doorgeven

 

bezorgklacht bezorging bezorger niet ontvangen krant Klacht Klagen onterecht verkeerde krant te laat geleverdKlacht niet bezorgd onterecht bezorgd bezorgt geen krant te laat bezorgd te laat

Veelgestelde vragen

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 588.

 

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice.

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar trouw.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Klantenservice' en daarna op 'Mijn profiel', klik dan op het tabblad 'Abonnementen' en daarna op 'Bezorgservice'. Hier kunt u uw melding doorgeven. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u ontvangt.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement. 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.