Direct naar
Ik zoek
Bezorgtijden
Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09:00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.
Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend wordt bezorgd.
Krant niet ontvangen?
Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Direct na uw melding ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de bezorgservice via 088 - 0561 599. De bezorgservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends voor u klaar.
Log in en geef uw bezorgmelding door
Veelgestelde vragen
U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.
Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.
Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen.
Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.