Klantenservice veelgestelde vragen en contactgegevens

Veelgestelde vragen

Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.

Toestellen met een Apple besturingssysteem lager dan iOS 12 zullen we niet langer meer ondersteunen voor de Digitale Editie en de Trouw Nieuws app. Door vereisten vanuit het Apple platform kunnen wij met een oudere iOS versie niet meer de ervaring bieden waar we voor staan, daarom zijn we genoodzaakt te upgraden.

Wat houdt dit in?
De Trouw-app zal in de meeste gevallen blijven werken op toestellen met een besturingssysteem ouder dan iOS 12. Echter zullen wij bij mogelijke problemen niet in staat zijn deze te verhelpen. Verder zal de Trouw-app, in de Apple App Store niet langer meer beschikbaar zijn voor gebruikers met besturingssystemen lager dan iOS 12.

Wat kunt u doen?
Voor de beste gebruikerservaring raden wij u aan om de meest recente iOS versie te downloaden en uw Trouw-app regelmatig te updaten

Mobiele app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele website van Trouw of de Tablet app (mits iOS 12 of hoger).

Tablet app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele app/ website van Trouw waarop u binnenkort ook van de Editie kunt genieten.

Uw abonnementsnummer kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode via deze pagina aan ons door te geven. Uw abonnement wordt aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Om uw bezorgklacht te kunnen doorgeven, dient u in te loggen. U kunt hier inloggen en gelijk uw bezorgklacht doorgeven.

Komt u er online niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Als u geen of een verkeerde krant hebt ontvangen, wordt deze melding met één bezorgdag gecompenseerd. Dit betekent dat uw eerstvolgende betaalperiode één bezorgdag later zal plaatsvinden.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de digitale krant app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. Let op, abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.

 

Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.

  • Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
  • Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.

Ga naar trouw.nl en log in met uw account via 'Service' en 'Inloggen'. U keert nu automatisch terug naar de homepage. Klik wederom op 'Service' en ga naar 'Mijn account'. Klik op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar myaccount.trouw.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op 'Accountgegevens wijzigen? Klik hier'. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.