Klantenservice veelgestelde vragen en contactgegevens

Veelgestelde vragen

Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Toestellen met een Apple besturingssysteem lager dan iOS 12 zullen we niet langer meer ondersteunen voor de Digitale Editie en de Trouw 24/7 app. Door vereisten vanuit het Apple platform kunnen wij met een oudere iOS versie niet meer de ervaring bieden waar we voor staan, daarom zijn we genoodzaakt te upgraden.

Wat houdt dit in?
De Trouw-app zal in de meeste gevallen blijven werken op toestellen met een besturingssysteem ouder dan iOS 12. Echter zullen wij bij mogelijke problemen niet in staat zijn deze te verhelpen. Verder zal de Trouw-app, in de Apple App Store niet langer meer beschikbaar zijn voor gebruikers met besturingssystemen lager dan iOS 12.

Wat kunt u doen?
Voor de beste gebruikerservaring raden wij u aan om de meest recente iOS versie te downloaden en uw Trouw-app regelmatig te updaten

Mobiele app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele website van Trouw of de Tablet app (mits iOS 12 of hoger).

Tablet app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele app/ website van Trouw waarop u binnenkort ook van de Editie kunt genieten.

 

Indien u er niet uitkomt en of vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met de Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw abonnementsnummer kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet. Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer om uw abonnement op te zeggen? Ga naar deze pagina

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Wilt u liever online opzeggen?

Heeft u alleen een digitaal abonnement? Ga naar deze pagina, hier kunt uw digitale abonnement stopzetten/ aanpassen.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar trouw.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Klantenservice' en daarna op 'Mijn account', klik dan op het tabblad 'Abonnementen' en daarna op 'Bezorgservice'. Hier kunt u uw melding doorgeven.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie. Enkel wanneer u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op.

 

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer? U kunt dan contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

U kunt op de volgende manier controleren of u een Trouw-account heeft.

Ga naar trouw.nl en klik rechtsboven op 'Service' en daarna op 'Inloggen'. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'.

Krijgt u de melding ‘Het ziet er naar uit dat dit de eerste keer is dat u probeert in te loggen’, dan heeft u geen account met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een account heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw account.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Ga naar trouw.nl en log in met uw account via 'Service' en 'Inloggen'. U keert nu automatisch terug naar de homepage. Klik wederom op 'Service' en ga naar 'Mijn account'. Klik op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar trouw.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Mijn account'. Klik daarna op het tabblad 'Account' en klik op uw oude e-mailadres. U kunt nu een nieuw e-mailadres toevoegen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een activatielink, hiermee bevestigt u het nieuwe e-mailadres. Tenslotte klikt u op 'Maak primair' bij het nieuwe e-mailadres in uw account. U kunt het oude e-mailadres nu verwijderen.