Verdwijnt uw favoriete tijdschrift? Een overzicht

Het hoofdkantoor van Sanoma Beeld ANP XTRA

Sanoma reorganiseert bij zijn bladentak. Het bedrijf gaat zich richten op 17 titels, terwijl voor 32 titels wordt bekeken of ze kunnen worden samengevoegd of verkocht. Anders worden ze opgeheven. Hieronder een overzicht van de merken van het mediaconcern.

De 'focusmerken' die blijven bestaan:
Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Bladen die worden onderworpen aan een 'strategische heroriëntatie' en waarvan de toekomst niet zeker is:
Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Zogenoemde 'custom titels', deze worden ondergebracht bij Head Office NL (dochter Sanoma Media Nederland)
GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl (Golf), Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso (Paarden), Hockey.nl (Hockey) en schaatsen.nl (Schaatsen).

Meer over

Wilt u iets delen met Trouw?

Tip hier onze journalisten

Op alle verhalen van Trouw rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@trouw.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden