Unilever sponsort Jong Oranje

(Novum/Betten) - Unilever Nederland is de nieuwe sponsor van Jong Oranje. Dat schrijft de onderneming maandag in een persbericht. Financiële details over de overeenkomst zijn niet bekendgemaakt.

Unilevers merken Calvé en Rexona zullen zich met Jong Oranje verbinden. Calvé doet dat met Calvé Pindakaas in de aanloop naar het EK Voetbal onder de 21 jaar in Nederland en Rexona op weg naar de Olympische Spelen van Beijing in 2008.

Het contract tussen de KNVB en Unilever loopt tot en met het WK voetbal in Zuid-Afrika in 2010.

Meer over

Wilt u iets delen met Trouw?

Tip hier onze journalisten

Op alle verhalen van Trouw rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@trouw.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden