Eigen magazine voor Radar

© ANP

Het consumentenprogramma Radar van de TROS krijgt een eigen magazine, dat RADAR+ gaat heten. Het magazine gaat elke twee maanden verschijnen. Het eerste exemplaar wordt 16 november gepresenteerd, aldus TROS Communicatie.

RADAR+ is een lifestyle-magazine met veel informatie voor de consument. Volgens de TROS kijken wekelijks ongeveer twee miljoen mensen naar het tv-programma en bezoekt eenzelfde aantal de website.

'Dat succes komt doordat wij opkomen voor de consument', aldus presentatrice Antoinette Hertsenberg, de hoofdredacteur van RADAR+. 'Ik merkte de afgelopen jaren dat er bij die consument een groeiende behoefte is het leven wat simpeler te maken. Daarom heb ik samen met de Radar-redactie een magazine bedacht dat enerzijds heel praktisch is en anderzijds ook ruimte geeft aan veel andere zaken.'

Meer over

Wilt u iets delen met Trouw?

Tip hier onze journalisten

Op alle verhalen van Trouw rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@trouw.nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden