Uw profiel is aangemaakt

U heeft een e-mail ontvangen met een activatielink. Vergeet niet binnen 24 uur uw profiel te activeren. Veel leesplezier!

Produktie Zomergoud en Wintervorst opgevoerd

Home

Van onze redactie economie AMSTERDAM - Het gebeurde vorige zomer en het overkwam Grolsch deze winter voor de tweede keer: de voorraad van een nieuw geïntroduceerd 'seizoenbiertje' raakte op. Zowel 'Grolsch zomergoud' als 'Grolsch wintervorst' deden het veel beter dan de brouwer zelf verwacht had. Dit jaar zal dan ook een verdubbeling van de produktie uit 1995 plaatsvinden.

Het “tropische zomerweer en de ouderwets strenge winter” in Nederland pakten gunstig uit voor de nieuwe speciaal bieren, verklaarde gisteren directievoorzitter P. Snoep, bij de presentatie van de jaarcijfers over 1995. De twee horen bij de serie 'vier jaargetijden'; al eerder bracht Grolsch een lente- en herfstbok met succes op de markt.

Dit jaar komt het concern alweer met een nieuw speciaalbier dat in samenwerking met de Limburgse brouwerij Gulpener is ontwikkeld. Veel wilde Snoep daarover niet kwijt. “Het zal een bier worden met een nauw gedefineerde doelgroep, voor die drinkers die een bewuste keuze maken.”



Het e-mailadres bij dit profiel is nog niet bevestigd. Een link om te bevestigen kunt u vinden in uw inbox.
Bent u de link kwijt? Vraag hier een nieuwe aan.

Wachtwoord is niet correct

tonen

Wachtwoord komt niet overeen

tonen

U moet akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden


Deel dit artikel

Advertentie