Bezorging van
uw krant

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

De Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 07.30 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends al voor u klaar. 

Bezorgklacht doorgeven

 

Klacht Klagen onterecht verkeerde krant

Veelgestelde vragen

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstemails. In de eerste email staan uw inloggegevens vermeld. In de tweede email wordt aangegeven wanneer u uw eerste krant kunt verwachten.

Met een abonnement plus digitaal lezen heeft u onbeperkt toegang tot alle digitale producten van Trouw, waaronder de digitale krant op pc/mac, tablet en smartphone. Van maandag tot en met zaterdag staat de digitale krant vanaf 6 uur ’s morgens voor u klaar. Zo beschikt u via onze website en apps 24 uur per dag over het laatste nieuws, achtergronden en alle extra's op het beeldscherm van uw keuze.

Nieuwskatern

Dit katern bestaat uit de pagina's Vandaag, Nederland, Europa, Wereld, Economie, Beurs en Sport.

de Verdieping
Dit katern bestaat uit o.a. uit de TV gids en redactionele stukken met de thema's religie & filosofie, natuur & duurzaamheid en cultuur & media, onderwijs & opvoeding en zorg & gezondheid.

Tijd
In het magazine Tijd wordt gekookt gewandeld, gefietst, en gereisd, en is er gelegenheid voor een goed gesprek over relaties, vriendschap, familie en collega’s

Letter & Geest
Letter&Geest biedt essays en interviews over filosofie, levensbeschouwingen en de grote vragen die mens en samenleving raken. En daarbij al het nieuws over boeken, fictie en non-fictie, met besprekingen van nieuwe uitgaven en verhalen uit de wereld van schrijvers en uitgevers.

Maak van een niet of te laat bezorgde krant een melding. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen, verzoeken wij dit te melden. Dit kan telefonisch 088 - 0561 599 of via uw account als u ingelogd bent. Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout. Als u vaker klachten heeft, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan op korte termijn contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. 

Log in met uw Trouw account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. 

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. 

Log in met uw Trouw account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en wij nemen telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Als abonnee mag u ervan uitgaan dat u elke dag keurig op tijd uw krant ontvangt. Daarom schuift de eerstvolgende betaling met een bezorgdag op bij het niet ontvangen van uw krant.  U krijgt direct toegang tot de digitale krant, klik hier om de krant te lezen. 

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. 

Log in met uw Trouw account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00 uur altijd even contact opnemen met onze Bezorgservice 088 – 0561 599. 

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 588.

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt Trouw op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden voor de Waddeneilanden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.